Szkolenia
Organizujemy szkolenia dla menadżerów, pracowników działów sprzedaży,
obsługi klienta i wielu innych specjalizacji.
SZKOLENIA
Oferujemy Państwu szkolenia z trenerami komunikacji miękkiej adresowanej do menadżerów, pracowników działów sprzedaży, obsługi klienta i innych specjalizacji takich jak finansów, HR, produkcji.
Wykłady i ćwiczenia są realizowane w oparciu o warsztaty na których pracownik wzbogaca swoje doświadczenie i umiejętności o komunikację interpersonalną, budowanie zaufania w grupie, pokonywania barier jak również dodatkowo z zakresu samoobrony, elementów sportów walki Ju-Jitsu, Karate, strzelectwa praktycznego czy sportowego, survivalu oraz z psychologii.
Każdy projekt “szyjemy na miarę Klienta” i przygotowujemy dla konkretnej grupy docelowej na podstawie wnikliwej analizy potrzeb szkoleniowych. Wspólnie dokonujemy podsumowań osiągnięć, zamierzonych celów oraz analizy wyników w oparciu o prewencyjną obserwację działań w trakcie pracy. Wspólnie dokonujemy podsumowań osiągnięć, zamierzonych celów oraz analizy wyników w oparciu o prewencyjną obserwację działań w trakcie pracy.
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
Znajomość i umiejętność zastosowania technik komunikacji jest bronią w rękach skutecznego sprzedawcy, negocjatora czy menedżera. Pozwala doskonale zrozumieć drugą stronę, odczytać jej potrzeby i intencje, przekonać o swoich racjach.
BUDOWA ZESPOŁU
Team building to celowo zorganizowane zajęcia, które spowodują wzbogacenie relacji w Państwa grupie, budowanie tej grupy, integrowanie i nawiązywanie między jej członkami współpracy, zaufania, a nawet przyjaźni, poznawanie siebie nawzajem poza codziennym kontekstem.
AUTOPREZENTACJA
Nasz warsztat dostarczy Państwu gotowego wzorca zachowań, który wzmocni image Państwa firmy, jako profesjonalnego i godnego zaufania partnera w biznesie.
ZARZĄDZANIE PERSONELEM
Sprawności działania, efektywne kierowania personelem jest potrzebą każdej firmy. Celem tych warsztatów będzie uświadomienie roli kierownika, wyćwiczenie nowoczesnych technik zarządzania tak, aby efekt synergii zespołowej dał ekonomiczne i inne zadowolenie z wspólnej pracy personelu Państwa firmy.
NEGOCJACJE HANDLOWE
We współczesnym świecie negocjacje stały się podstawowym elementem regulującym relacje ekonomiczne i społeczne. Najbardziej klasyczny przykład to negocjacje handlowe — dotyczące rozmów związanych z sytuacjami kupna i sprzedaży. Choć często sytuacje te postrzegane są tylko przez pryzmat ustalania ceny, to równie ważnymi czynnikami są potrzeby i wartości, które negocjujący chce zrealizować poprzez transakcję.
PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
Zadaniem współczesnych organizacji — w kontekście ich efektywności — jest dbałość o podtrzymywanie właściwych relacji z klientem, gdyż od poziomu jego zadowolenia zależy to, czy będzie chciał nadal utrzymywać kontakty z tą właśnie firmą. Jeżeli zatem organizacja chce istnieć i rozwijać się, musi zadbać o to, by klient w kontakcie z jej przedstawicielami odczuwał, że jego potrzeby i problemy są ważne.
MOTYWACJE POZAFINANSOWE
Najważniejszym czynnikiem decydującym o sukcesie lub upadku firmy jest jej pracownik. Szkolenie uczy jak umiejętnie łączyć potrzeby pracowników ze stawianymi im wymaganiami zawodowymi oraz podwyższy Państwa umiejętności skutecznego motywowania pracowników do pożądanych w firmie zachowań.
DODATKOWE SZKOLENIA
Wszystkie powyższe szkolenia to tylko niewielka część naszej oferty. Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego.
Zapraszamy do kontaktu
W celu uzyskania dodatkowych informacji lub pytań prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Dyrekcja
Właściciel Firmy:
Elżbieta Pawlik
Dyrektor:
Dariusz Pawlik
tel.: +48 662 264 990
Siedziba firmy:
ul. Szklana 20 A
43–300 Bielsko-Biała
email: biuro@firmacentaurus.pl
tel.: (33) 497 92 95
fax: (33) 497 92 95
Czynne 8:30–16:30
Działy
Dział imprez:
tel.: +48 796 542 407
tel.: +48 796 542 414
email: imprezy@firmacentaurus.pl
Dział marketingu:
tel.: +48 793 201 766
email: marketing@firmacentaurus.pl
Dane do faktury:
Firma Centaurus Elżbieta Pawlik
Ul. Szklana 20A, 43–300 Bielsko-Biała
NIP: 5471045080
Konto firmowe:
ING BANK Śląski
45 1050 1070 1000 0090 9318 0397
Formularz kontaktowy
MENU